Ytterligare feber

Again alltså, det är inte så bra och inte kul heller för den delen, var tvungen att ställa in de planerade aktiviteterna och så här med facit ihand var det ett sorgligt, men ack så rätt beslut. Har nämligen sovit i princip hela dagen och Ipren verkar inte hjälpa...

Måste ringa till någon vårdcentral och boka en tid för det här är inte så normalt tror jag. Kollade upp det på vårdguiden, och återkommande febertoppar, så kallad oklar feber brukar vara symptom på autoimmunsjukdom alternativt cancer. Av de autoimmuna sjukdomar jag kikade på är SLE vinnarkandidaten. SLE är förkortningen av ett långt ord som har ordet lupus i sig, John blandade ihop verkligheten med Harry Potter och undrade om Lupus innebar att jag skulle bli en varulv. Ja, sa jag, det är en vanlig effekt av LCHF-dieten.

SLE alltså, tror på den, har lite småsår i mun och näsa ju. Eller varulv.


Lupus.

SLE


Kommentarer
Postat av: sandra

men mela...det låter inte bra. lika bra att kolla upp...tror nog inte du behöver oroa dig i onödan!

2009-05-03 @ 10:10:43
Postat av: John

Så länge du orkar skoja så är jag inte orolig. Du är en rolig liten sjukling! Puss!!!

2009-05-03 @ 12:38:17
URL: http://doghound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0