TGIF

Tack Gud, idag Fredag! Är lite dagvill, började etikseminariet klockan 14.30 så nu känns det som mitt på dagen fast det är sen eftermiddag. Skitbra seminarie, brukarmedverkan från KRIS, kriminellas revansch i samhället. Två helsköna och mycket verbala killar som hade många intressanta åsikter. Det är så bra att vi får lite input från verkligheten och inte bara från litteraturen. Har på senare tid blivit mer och mer sugen på att arbeta med missbruksproblematik när jag blir socionom, gärna på behandlingshem... Kul att upptäcka en ny sida hos sig själv, det är ett intresse jag verkligen inte trodde att jag hade...

Nu blir det hemgjorda, av John, hamburgare och sedan kaffe med donuts. Vidare köpte vi kroatiska jordgubbar (!)






 

Kommentarer
Postat av: Erica

Var hamburgarna gjorda av John eller var John innehållet :D

2009-05-16 @ 10:25:47
Postat av: sandra

nej gjorde vi??

2009-05-16 @ 16:13:35
Postat av: Mela

Erica: hahaha, fan ett och ett halvt år på universitet och fortfarande ingen koll på syftningsfel! Eller så var det som i Yrrol!!!

2009-05-16 @ 19:27:27
Postat av: sandra

nej, det har jag inge minne av. kan du sjunga för mig`under vårruset?

2009-05-16 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0