Redan Torsdag

Herregud vad veckorna rullar på! Snart helg i allafall och oj vad den är efterlängtad! Att jobba varannan helg och följdaktligen bara vara ledig varannan helg är lite drygt ibland. Dock är jag verkligen glad för de extra pengarna...

Dagen har spenderats i skolan då vi tittade på inspelningen från rollspelet i Tisdags. Inte skoj, jag såg ut som en kubistisk målning alternativt den andra kvinnan i världen som gjort en ansiktstransplantation. Men mitt kroppsspråk var bra, likaså kommunikationen. Jag var familjeterapeut och Sandra och Johanna var ett grälande par. Intressant som få. Det är klurigt att inte välja sida och fatta mer tycke för den ena klienten, särskilt eftersom Johanna var en riktig mansgris. Den övervägande intrycket av mina prestationer på rollspelen är att jag måste byta frisyr, alternativt fixa barret. Det ser inte okej ut.

Shoppat har jag också gjort...en vit blus och lite tights förra fredagen då Sandra & Caroline var här, i Tisdags på Marieberg med Mia, en chiffongblus och en blå "Lux Hippie Tunic" som VeroModa kallar den och så beställde jag en Tunika från HM aswell... Allt för mina födelsedagspengar som än har 200 spänn kvar att plocka från. Blir nog en ny foundation för dessa. Antagligen Vichy's foundation för damp/ADHD-hud.

En annan sak, nu är det officiellt: "Start spreading the news, I'm leaving today (...) New York, New York". 10 dagar i det stora äpplet (päronet??) i slutet av Oktober med Älskling, Mor, Far, Systeryster och Andreas. Alltså, jag är så glad!!! Här ska shoppas och ätas glass!


Tunikan

Nu, lite poweryoga!


Kommentarer
Postat av: John

Har du damp i huden? Gullunge, nu kommer jag in och lägger mig!!

2009-05-15 @ 01:42:24
Postat av: sandra

jadu mela..det är tur att du jobbar varannan helg, annars skulle ni få leva på havregrynsgröt och äppelmos när du är på shoppinghumör:) du...lyssnade på lilla björn och lilla tiger idag, det va mysigt..den sjöng vi mkt förr i tiden!

2009-05-15 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0