Oväntat ledig dag!

Herregussingen vad skönt! Sov riktigt länge, till klockan elva. Åt lite frukost, rökte ett par cigaretter och skuttade iväg till friskis och svettis på ett lunchmedelpass. Att jag är lite krasslig kändes verkligen skulle jag vilja påstå, passet var riktigt tufft! Men kul. Efteråt gick jag in på toan och råkade få syn på mig själv i spegeln, rödare anlete har aldrig skådats, var tvungen att softa lite på toan så att jag skulle våga gå hem. Sen lite lunch, dusch och nu sitter jag här med Älsklingen och Gabbe som nyss återvändit från India.

Imorgon är det dagen D, inlämning av mindre vetenskaplig undersökning...fyy. Efter det vet jag inte så mycket då hela livet har kretsat kring den förbannande undersökningen. Carro kommer på fredag iallafall för lite fönstershopping och lunch. En liten fågel, med dun, viskade att Sasssa kanske var lite sugen på att joina oss! Herlich willkommen, Sandra!

Fick förresten läkartid den 26 maj, innan dess har lupusen spridits långt! Carro sa att Mercedes i Top Model också hade lupus, ska kontakta henne för lite råd.

Nu lite kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0