Finished!

Hurra, nu är vi klara! John står i badrummet och rakar av sig sitt hemtentaskägg som var bra stickigt nu! Sammanlagd tidsåtgång, hemtenta: åtta, nio timmar. Piece of cake. Jag virrade in mig lite i paradigmer i sista delen, men men. Om jag får ett VG blir jag mycket nöjd, mest för att det står 2-1 till John, men ett godkänd räcker som vanligt finfint!

Nu, slappande. Imorgon lunch med Älskling och Jana kl 12.00, på kvällen Indigohäng (?) med Älskling, Gabriel och Mona. På lördag bär det av hem till Sura för arbete och familjeumgänge. Övertala mor om att jag ska få måla om "mitt" rum då lillasyster valde den lugna färgen chockcerise med silverstjärnor för ett antal år sedan, det är lite svårt att sova därinne. Jag vill ha puderrosa!!!!



 

Kommentarer
Postat av: John

Lutar åt 3-1 pullan=)

2009-05-21 @ 22:23:11
URL: http://doghound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0