VG, VG, VG!!!

Hurra hurra! Fi fan vad skönt med ett VG på etiktentan, på båda delarna aswell! Jag som ordbajsade hejvilt på "den egna personens betydelse i socialt arbete"-delen. Dessutom 2-2 lika mellan mig och Älsklingen... Summa vårens hårda ansträngningar = gick ju fint! En annan stolthet är ju Mias och mitt arbete! Fast lite respons från uppdragsgivaren vore önskvärt...eller inte.

Lugna semesterdagar i Sura. Träffar Carro, Sandra, Erica, Martina och familjen. Mycket trevligt och välbehövt. Men jag längtar hem till Örebro, min lägenhet, mina saker. Vi var där i helgen, jag och prinsen, och mös (?). Åker tillbaka på torsdag och till Sura och macken på midsommardagen.

Klarar mig finfint trots skral kassa, ska till och med kosta på Sommarbehandling på Harmoniq på Onsdag; superkur, klippning samt stylingkurs. Mkt välbehövligt. Shoppade lite på Hälla med Martina i fredags, giraffmönstrad klänning, nytt underklädesset och zebraundies. Försommaren går i savannens tecken.... På tal om det så kollade jag och lilla Mor på "Damernas detektivbyrå" alldeles nyss, som utspelar sig i Botswana. Åh vilken mysig film. Fast böckerna är naturligtvis bättre. I love Mma Ramotzwe! Traditionellt byggda damer, det är min melodi.

Nu ska det firas med en kopp micrat kaffe och en garre!!!


Kommentarer
Postat av: carro

vad duktigt gjort =) kanske skulle läsa dom där böckerna..men visst är den mörka damen på framsidan riktigt lik LuLu från idol?

2009-06-16 @ 05:34:56
Postat av: sandra

åh va bra...ibland lönar det sig att bara bladdra på lite:) det är svårt att låta bli att handla...fast man inte är stenrik på studielån som man inte ens får!!! äh...pengarna ska rulla brukar mormor säga å så får man en slant...det är så det ska va:)

2009-06-16 @ 08:52:37
Postat av: sandra

ja eller hur...är det såna där viktiga och livsnödvändiga grejer det handlar om är det ju bara att slå till utan tvekan;)

2009-06-16 @ 22:22:13
Postat av: apan apansson ..

gör om och gör rätt ..

2009-07-05 @ 23:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0