Gräsänka

Mycket sorgligt, John och jag skiljdes åt i söndags och han kommer inte hem förrän i morgon... Jag hade kommunikationsövningar igår i skolan och sen en liten grillkväll så gårdagen gick bra. Somnade på soffan när jag kom hem och vaknade klockan 13 idag. Ikväll ska jag försöka sova i sängen. Det är dagens mål. Dessutom ska jag skriva en komplettering då jag var sjuk på områdesbeskrivninsseminariet, motivationen tryter kan man säga. Har förhalat det i några timmar nu.... 

Sista skoldagen på torsdag, med majorseminarie med all litteratur vi läst, kul! Sen är jag ledig/arbetslös i stort sett hela juni. Men jag tror nog jag ska vara det faktiskt, passa på att vila upp sig lite.

Nu cigg och hänga tvätt, sen kanske skriva komplettering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0