Söndag mot Måndag...

Söndagen spenderades först i pensionärens tecken, medeltidsmarknad på Kolbäcks gästgiveri och sedan till Strömsholms slott för att se utställningen om kronprinsessan Victoria... Marknaden var inte särskilt spännande, men ganska mysigt. Alla försäljare var utklädda och min Älskling skulle ha dött av skämsighet. Slottet var jättekul, är ju otidsenligt intresserad av kungahuset... Sen jobbade jag. Är ju aldrig lika illa som jag tror att jobba men fy fasiken vad jag skulle vilja säga upp mig... Underlättade en hel del med alla besök jag fick i alla fall...

Summering av förra veckan:

Veckan bästa: Att vara ledig!

Veckans sämsta: Nyheten att vår klass skall delas upp... 

Imorgon blir det Västerås med lilla solskenet, tisdag fika hos Erica och Alice!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0