Men herregud...

Vad längesedan jag skrev!!! Verkligen dags för en uppdatering! Mitt sommarjobb på IFO aka "soc" är avklarat. Har varit otroligt spännande, kul och lärorikt. Har dock varit stressad som få. Sista dagen igår, fick presenter; en ängel i shabby chic-stil, Johns bästa, samt två ljusstakar i glas. Tack så mycket. Jag bjöd på fika, världens enklaste blåbärsrutor, som blev riktigt gott.

Är nu hemma i Örebro för första gången på länge. Kom igår och åker hem sen... Martina kommer på tisdag för lite shopping på Marieberg! Idag har jag sovit från 24.00-13.00 och sedan från 15.00-18.00 ganska trött tjeja. Men nu har jag dragit på mig leopardklänningen, den kändes inte så appropriate på IFO, och vi ska på Harry Potter och halvblodsprinsen! Vi är förberedda med näsdukar då vi vet att Dumbledore kommer att kasta in handduken... Jag ser mest fram emot scenerna i grottan med sjön och vattenliksmonstrerna där Harry och Albus letar efter horrorkruxerna! Jag hoppas att affärererna har börjat sälja chokladgrodor så jag och Sassa kan börja samla igen!

Tre veckors semster hägrar!


Kommentarer
Postat av: John

Gullunge!!!

2009-08-09 @ 13:46:20
Postat av: Carro

hur tog john albus bortgång?

2009-08-09 @ 19:59:32
Postat av: Mela

Carro: Vi var tvugna att gå ut... så vi missade slutet dessvärre.

2009-08-10 @ 14:11:14
Postat av: sandra

är det sant? blev du sugen på en chokladgroda?

2009-08-13 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0