Måndag

Men vi är lediga ändå! Vi sov alldeles för länge, gick på morgonpromenad, åt frukost och sedan upp på stan för att hämta mitt pass. På polisens passexpeditition stog ett gäng bortkomna tanter i sextioårsåldern varav en av dem skulle fixa ett nytt pass. Polisen i luckan berättar att hon ska ta kort och ber henne vända sig om, tanten snurrar runt. Polisen säger, -ta ett steg bakåt och stäng munnen så tar jag kortet. Jag har aldrig skrattat så mycket inombords förut. Mig behövde de bara be att torka av tassarna så de kunde ta fingeravtryck...

Nu ska jag krypa ner i sängen med nya UK Cosmo och samtidigt klura på vad vi ska äta...



Kommentarer
Postat av: Anonym

här kommer veckans filmtips: Kenny Starfighter-kenny begins, så jäkla kul va den!

2009-08-11 @ 23:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0