Lika bra...

...att smida medans järnet är varmt och blogga på! Harry Potter igår var väl sådär, seg i början och så hände allt på slutet. Vi hade bokat biljetter till platser på fjärde raden men upptäckte att det var lite för nära. Bioduken är liiiite större än dem i Västerås. Men eftersom det inte direkt var fullsatt hoppade vi upp till Guldraden med bredare stolar och sjujävla benutrymme! Där sparade vi in 40 spänn, ett litet spartips till alla studenter!

Efter bion var den ljumma sommarkvällen lockande så vi satte oss på en uteservering vid teatern mittemot slottet, så mysigt! Annars är ju de flesta uteserveringarna i sportbarsstil, typ O'Learys och det är ju inte så jävla mysigt när man tänker efter. Tiggare fanns det dock, en riktigt påträngande obehaglig gubbe som smög omkring. Jag tycker inte det är särskilt behjärtans värt nämligen, gå till soc så får man pengar. Ingen behöver tigga i Sverige.

Var och provlåg sängar på IKEA idag, vi MÅSTE investera i nya sängar. Idag sover vi på skumgummimadrasser på ribbotten och det är inte särskilt bekvämt... De vi spanade in hade hela fem komfortzoner och var det skönaste jag någonsin legat i. De som var tusen spänn billigare hade inga komfortzoner och det var en stor skillnad, så det får bli de för 2995 kronor. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: carro

dom madrasserna måste vi prova, sover inte bra längre. antagligen är det för madrasserna eller så liggger vi mitt i ett curry-kryss..

2009-08-09 @ 20:02:20
Postat av: John

Kunde ha haft madrasserna nu gumman, om du inte hade fått kalla fötter!!



Carro: vad fan är ett currykryss???

2009-08-10 @ 17:00:39
URL: http://doghound.blogg.se/
Postat av: carro

john: där inget vill leva eller bo tex blommor eller så sover man dåligt..jag lärde mig om curry-kryss på Erik och Mackan.

2009-08-10 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0